eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż usług samemu sobie do celów prowadzenia działalności › Re: Sprzedaż usług samemu sobie do celów prowadzenia działalności
    Date: Tue, 21 Dec 2010 07:08:53 +0100
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż usług samemu sobie do celów prowadzenia działalności

    W dniu 20-12-2010 09:10, AM pisze:
    > Witam
    >
    > Dziękuję za odpowiedzi.

    > W moim przypadku chodzi o domeny i certyfikaty SSL.

    Tak działa dużo firm sprzedających usługi "resellerskie". Hosting,
    domeny... :)

    > Czyli z tych
    > wykupionych punktów, powstanie kilka "niezależnych" usług dla kilku
    > klientów. Być może się mylę i cały czas jest z mojego punktu widzenia
    > jest to jedna usługa przeze mnie kupiona (czyli X punktów).
    >
    > Ale czy nie muszę jakoś ewidencjonować "wydatkowania" tych punktów na
    > własny użytek.

    Pytanie brzmi: czy musisz ewidencjonować _zakup_ tych punktów?
    Spisowi z natury podlegają towary (między innymi - jakby się znowu ktoś
    chciał przyczepić). Zakupionych usług nie trzeba ewidencjonować.

    Czy te "punkty" są towarem?

    Pozdrawiam
    Piotr