  • 1. Data: 2003-04-28 22:17:45
    Temat: Sprzedaż wysyłkowa...
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

    Cześć,

    jutro zaczynam "działać". Nievatoviec, na KPIR. Będę wdzięczny za krótkie
    odpowiedzi, chcę się upewnić (odpowiedzi nie znalazłem w google'u):

    - czy muszę wystawiać rachunki (przesyłać wraz z towarem)? (klienci
    indywidualni)

    - w jaki sposób księgować sprzedaż, a jak zwroty?

    dzięki za ew. i szybkie wsparcie, pozdrawiam!

    Tomek

  • 2. Data: 2003-04-28 22:44:13
    Temat: Re: Sprzedaż wysyłkowa...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Apr 2003, Tomek wrote:

    >+ Cześć,
    >+
    >+ jutro zaczynam "działać". Nievatoviec, na KPIR.

    Sądzę że wystąpi bug "za mało danych" :)
    1. Czy klienci będą płacić przelewami ?
    2. Czy rozliczać będziesz się kasowo ?

    PS: nie żebym mógł ci pomóc, ale tak jakoś podejrzewam że
    odpowiedzi na powyższe pytania ułatwią życie tym co
    bedą dalej drążyć :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-04-28 22:47:04
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

    > Sądzę że wystąpi bug "za mało danych" :)
    > 1. Czy klienci będą płacić przelewami ?
    > 2. Czy rozliczać będziesz się kasowo ?

    przelew/pobranie pocztowe

    > PS: nie żebym mógł ci pomóc, ale tak jakoś podejrzewam że
    > odpowiedzi na powyższe pytania ułatwią życie tym co
    > bedą dalej drążyć :)

    ok, dzięki :)

    Tomek

  • 4. Data: 2003-04-29 10:38:59
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > przelew/pobranie pocztowe

    > ok, dzięki :)
    >
    > Tomek

    Hej,
    dla podatku dochodowego istotny jest moment wysłania (zapłata nie ma
    znaczenia). Żeby było ciekawie to, gdybyś był VAT-owcem, to dla VAT-u
    istotny byłby, dla urozmaicenia :-), moment zapłaty.
    Jeżeli nie wystawiasz rachunku to musisz pamiętać o ewidencji tej sprzedaży
    jako bezrachunkowej.
    Iwona

  • 5. Data: 2003-04-29 15:57:04
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

    > Jeżeli nie wystawiasz rachunku to musisz pamiętać o ewidencji tej
    sprzedaży
    > jako bezrachunkowej.

    OK. dzięki :)

    A co księgowaniem zwrotów, tzn. jak i kiedy?

    trzymajcie się dziarsko!
    --
    Tomasz Lendzion
    http://MojeWzory.pl - własne nadruki na koszulkach