  • Data: 2009-07-03 21:07:00
    Temat: Re: Srodek trwaly - problem z amortyzacja.
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@i...pl> napisał

    > Jesli ta grupa ma jakis niesamowity kodeks, ktory zabrania udzielac
    > odopwiedzi,
    > to ok. Przyjmuje do wiadomosci - mnie sie zawsze wydawalo, ze nalezy
    > wlaczyc
    > najpierw google i poszukac, a jesli sie nei znajdzie (nie znalazlem), to
    > nie
    > jest niczym zdroznym zapytac.
    > Skoro jest, to przepraszam, wiecej nie bede.

    Daj spokój, nie ma potrzeby nikogo przepraszać ;-) Oprócz kilku
    niedowartościowanych frustratów jest tu sporo życzliwych i sensownych osób
    (np. Gotfryd Smolik). Chętnie sam bym Ci pomógł, bo korona mi z głowy nie
    spada gdy dzielę się swoją wiedzą, ale niestety w tej dziedzinie nie jestem
    ekspertem, a dywagować nie ma sensu i nie tego przecież oczekujesz.