  • Data: 2009-07-03 21:09:29
    Temat: Re: Srodek trwaly - problem z amortyzacja.
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Rozumiem. Nastepnym razem kiedy zobacze temat "w temacie" na ktorym
    > sie znam, tj. np sieci komputerowe, to wrzuce czlowiekowi, ktory ma
    > jakis maly problem z prostym rozwiazaniem, o ktorym bede mial pojecia
    > i ktore jest do napisania w ciagu 2 minut i sprawa do zamkniecia,
    > zeby poczytal sobie o warstwach transmisji danych i przeliczyl pare
    > rzecy z jezyka szesnastkowego na binarny.

    Jeśli napisze, że czytał już o strefach warstwowych transmisji
    i logarytmicznym opadzie danych, to możesz go dyskretnie pokierować dalej.

    > Jesli ta grupa ma jakis niesamowity kodeks, ktory zabrania udzielac
    > odopwiedzi, to ok.

    Ja zauważyłem, że tu panuje taki niepisany kodeks:
    Jak od pierwszego posta widać, że jest głąb i nie da rady,
    to się podaje rozwiązanie na tacy.
    Ale jak widać, że rozumny i przyda mu się dodatkowa wiedza,
    to trzeba dać mu wędkę, a nie rybę :-)
    Więcej korzyści dla niego z tego rozwiązania.