    From: "krzysztof magiera" <k...@w...opole.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Super Księga Podatkowa - prośba o opinie
    Date: Thu, 24 May 2007 22:55:24 +0200

    Dnia 24-05-2007 o 19:34:59 Kuba <q...@w...pl> napisał:

    > zamierzam kupić ten program dla prowadzenia buchalterii dla własnej
    > działalności, jednak chciałbym wczesniej poznać opinie użytkowników
    > Kuba

    Witam
    Uzywam od 6 chyba lat - wpierw wersje DOSowa, teraz Windowsowa. Jak dla
    mnie to mu nic nie brakuje a pod telefonem serwisu sa ludzie wyrozumiali
    dla mojej niecheci czytania instrukcji. Uaktualnienia sa na czas wiele da
    sie skonfigurowac. Nie bede opisywal, kiedys w jakiejs gazetce bylo demo a
    i chyba na ich stronie tez - trzeba sprobowac. Nie potrafie porownac z
    innymi programami bo ich nie uzywalem - moze ktos jest bardziej
    doswiadczony.
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera