  • 21. Data: 2007-07-13 11:40:33
    Temat: Re: Tępą biurwę w US [bardzo długie i wkurwione]
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:f77f4s$qtb$1@jaszczomp.tahoe.pl...
    > Default.
    <ciach>
    Wlasnie spojrzalem post nizej - dziada eustachego.
    Jak nadal widac w naszym kochanym kraju nie jest wazne, czy prywatnemu
    przedsiebiorcy/podatnikowi bedzie latwiej.
    Wazne natomiast jest czy ktos byl SBkiem, teczki, dekomunizacja, walka z
    ukladem. I to jest woda na mlyn m.in. takich jak dziad eustachy.

    --
    Pelos
    http://www.pelos.pl

  • 22. Data: 2007-07-13 11:43:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 13 Jul 2007 11:12:55 +0000, Tomasz Roskal napisał(a):

    > Tak sie zastanawiam czy nie mozna by do takiego urzedu wystapic o
    > odszkodowanie za poniesione straty spowodowane niekompetencja urzednika.
    > Jakby takich wnioskow sie posypalo sporo to moze by urzednik jeden z
    > drugim nauczyl sie szanowac czas podatnika.

    Nie nauczyłby się, bo poszłoby to z konta urzędu jako takiego, a nie
    urzędnika, czyli odpowiedzialność by się skutecznie rozmyła między
    księgowością a referentem.

    p. m.

  • 23. Data: 2007-07-13 12:36:50
    Od: Nie <w...@j...pl>

    > Jaja sobie robisz? O tym, że da się spieprzyć wiemy od zawsze.

    wiemy wiemy, a od dwoch lat mamy na to dowodow bez liku

  • 24. Data: 2007-07-13 12:39:23
    Temat: Re: Tęp? biurwę w US [bardzo długie i wkurwione]
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 13 Jul 2007 12:42:55 +0200, "Jumal" <j...@w...pl> wrote:

    >końca - a niektóre wręcz cofnięte. Przykład - wprowadzenie kas chorych z
    >założeniem, że następnym etapem będzie ich przekształcenie w prywatne
    >ubezpieczalnie.
    Wprowadzenei kas chorych bez jednego elementu jakim jest zasuwanie
    kasy za pacjentem, a nei za kotraktem.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 25. Data: 2007-07-13 12:55:39
    Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pelos" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wazne natomiast jest czy ktos byl SBkiem, teczki, dekomunizacja, walka z
    > ukladem. I to jest woda na mlyn m.in. takich jak dziad eustachy.

    No nareszcie , dotarliśmy do tzw.sedna sprawy . Nie potrzebnie tylko tyle
    słów zostało wypowiedziane powyżej . To jest właśnie cały sens polskiego
    życia społecznego /

  • 26. Data: 2007-07-13 13:10:47
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał

    > Od pewnego czasu walczę z niedorozwiniętą kobietą, która - pewnie po
    > znajomości - zamiast miejsca pracy w McDonaldzie czy szalecie miejskim
    > dostała stanowisko w Urzędzie Skarbowym. Wydawało mi się, że osobom z
    > porażeniem mózgowym w ramach integracji ze społeczeństwem powinno się
    > dawać mniej odpowiedzialne zajęcia. Ale tej się trafiła posadka w US.

    Powiem tak. To co napisales wydrukowalem sobie.
    Bo wiem przynajmniej, ze nie jestem sam razem
    z ta sk***** machina skarbową...

    Neko

  • 27. Data: 2007-07-13 13:23:07
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    In pl.pregierz Osikowski Grzegorz <o...@e...pl> wrote:
    > nie pierdol za przeproszeniem tylko poproś o wykładnie/uzasadnienie na
    > piśmie - muszą tam napisac co i jak wg. obowiązujących przepisów. Kierownik
    > się pod tym podpisuje więc raczej mu będzie zależało, żeby wszystko było w
    > porządku.

    Nawet nie muszę prosić - oni odpiszą. Paniusia sama groziła, że jak nie
    dostarczę "lepszych dokumentów" (banktotów stuzłotowych? :) ), to odmówi
    zwrotu VATu. Odzyskam go po wielu latach sądowych przepychanek, stracę na to
    kupę czasu, a do tego momentu firma - pozbawiona pieniędzy i mojego czasu -
    może kopnąć w kalendarz.

    No ale przecież nie o to chodzi, żeby firmy pracowały, to urzędy mają
    pracować i mieć zajęcie, w końcu dzięki nim gospodarka idzie do przodu :\

    P.

  • 28. Data: 2007-07-13 13:24:22
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    In pl.pregierz my way <y...@n...pl> wrote:

    > po co te wnioski?

    Na deklaracji VAT jest wpisana kwota do zwrotu. Do tego jest pisemko, żeby
    tę kwotę zaliczyć na poczet PITu (zresztą rozliczanego w innym urzędzie -
    pewnie zaraz się przyczepią, że im zalegam).

    P.

  • 29. Data: 2007-07-13 13:35:32
    Od: "my way" <y...@n...pl>

    > Na deklaracji VAT jest wpisana kwota do zwrotu. Do tego jest pisemko, żeby
    > tę kwotę zaliczyć na poczet PITu (zresztą rozliczanego w innym urzędzie -
    > pewnie zaraz się przyczepią, że im zalegam).

    czyli jednak nie jest to wniosek o zwrot vat :)
    a btw - robię tak samo i nigdy nie bylo klopotów
    dziwny jakis ten Twój us
    a może to właśnie mój jest dziwny :)

    pozdrawiam

  • 30. Data: 2007-07-13 13:37:44
    Od: "Jumal" <j...@w...pl>

    wiadomości news:2jse93t6smb2v6nivid8vvei4q8djflc32@4ax.com...

    > Wprowadzenei kas chorych bez jednego elementu jakim jest zasuwanie
    > kasy za pacjentem, a nei za kotraktem.

    Też fakt. Niemniej myślę że wprowadzenie NFZ było krokiem do tyłu.

    Jumal