  • 11. Data: 2007-07-13 10:34:28
    Temat: Re: Tępą biurwę w US [bardzo długie i wkurwione]
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Yamma,

    Friday, July 13, 2007, 12:20:41 PM, you wrote:

    > Hmm. 2 lata, to "od niedawna"? Taki rząd Buzka, np. został powołany jesienią
    > 1997 roku a niecały rok później wprowadził 4 duże reformy.

    Które do dzisiaj się nam czkawką z żółcią odbijają.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2007-07-13 10:35:22
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    > Tak OT:
    > Z moich "osiągów" w walce na papierki za szczytowe osiągnięcie mam
    > (moje) pytanie o podstawę prawną stwierdzenia że "rowery w ilościach
    > niehurtowych" (tak to ująłem) "stanowią materiał łatwopalny" poparte
    > uwagą że nic poniżej rozporządzenia ministra mnie nie interesuje :>
    > - skoro SAMI się na taką tezę powołali.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    To to sie na Joemonstera nadaje. Chetnie bym to zobaczyl. Masz
    korespondencje? :)

    pozdrawiam.

  • 13. Data: 2007-07-13 10:42:55
    Od: "Jumal" <j...@w...pl>

    > Które do dzisiaj się nam czkawką z żółcią odbijają.

    Która konkretnie? Zaznaczę tylko, że nie zostały pociągnięte dalej do
    końca - a niektóre wręcz cofnięte. Przykład - wprowadzenie kas chorych z
    założeniem, że następnym etapem będzie ich przekształcenie w prywatne
    ubezpieczalnie. Zlikwidowane - w ich miejsce położono państwowego molocha.
    Podobnie z reformą emerytalną - wprowadzenie OFE. To wszystko były kroki w
    dobrym kierunku. Szkoda że takie ciut niemrawe.

    Jumal

  • 14. Data: 2007-07-13 10:46:50
    Od: "Yamma" <y...@w...pl>

    > Które do dzisiaj się nam czkawką z żółcią odbijają.

    Ejże! Co do reformy Służby Zdrowia, to się zgodzę - od początku była zbyt
    niska składka (ZTCP w projekcie składka wynosiła 10% a w ustawie zmniejszono
    ją do 7%) i to zadecydowało o niepowodzeniu tej reformy. Natomiast pozostałe
    3 reformy raczej zakończyły się sukcesem - do dzisiaj niewiele zmieniono w
    stosunku do założeń.
    yamma

  • 15. Data: 2007-07-13 10:48:24
    Od: Nie <w...@j...pl>

    > Które do dzisiaj się nam czkawką z żółcią odbijają.

    nie chodzi o jakosc ale o to ze sie da

  • 16. Data: 2007-07-13 10:51:35
    Od: Malinowy Miś <m...@a...pl>

    Użytkownik Nie napisał:

    > nie chodzi o jakosc ale o to ze sie da

    kaczkom sie nie uda przejsc przez trybunal konstytucyjny ;)

    --
    Malinowy Miś

    """Szatanów łatwo zidentyfikować, widać te buzie także w mediach"""
    - powiedział premier http://wiadomosci.onet.pl/1564510,11,item.html

  • 17. Data: 2007-07-13 11:04:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jumal,

    Friday, July 13, 2007, 12:42:55 PM, you wrote:

    > Która konkretnie?

    Wszystkie.

> [...]
    > państwowego molocha. Podobnie z reformą emerytalną - wprowadzenie
    > OFE. To wszystko były kroki w dobrym kierunku. Szkoda że takie ciut

    Były nieprzemyślane, wprowadzone na łapu-capu, bez zaplecza. Reforma
    administracyjna zrobiona tylko po to, żeby utworzyć więcej stołków -
    zgodnie z hasłem TKM.
    Reforma ubezpieczeń społecznych sprowadzona do reformy pobierania
    kasy, bez pomysłu na to, jak tą kasę potem wypłacić.
    Reformą ubezpieczeń zdrowotnych dławimy się stale.
    Reforma edukacji miała w założeniu oddzielić dzieci od dorastającej
    młodzieży (względy wychowawcze) - w wielu przypadkach podstawówki i
    gimnazja pozostały w tych samych budynkach.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2007-07-13 11:05:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Nie,

    Friday, July 13, 2007, 12:48:24 PM, you wrote:

    > nie chodzi o jakosc ale o to ze sie da

    Jaja sobie robisz? O tym, że da się spieprzyć wiemy od zawsze.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2007-07-13 11:12:55
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 13.07.2007 Paszczak <s...@h...pl> napisał/a:
    > A wszystko dałoby się załatwić przez Internet - klikasz, wpisujesz NIP,
    > dostajesz dokument z podpisem cyfrowym. 5 sekund i gotowe. I za darmo.
    > I bez płacenia wynagrodzeń urzędniczce przyjmującej wniosek, urzędniczce
    > piszącej wezwanie i urzędniczce wydającej wniosek. I bez płacenia poczcie
    > za wymianę listów.

    Tak sie zastanawiam czy nie mozna by do takiego urzedu wystapic o
    odszkodowanie za poniesione straty spowodowane niekompetencja urzednika.
    Jakby takich wnioskow sie posypalo sporo to moze by urzednik jeden z
    drugim nauczyl sie szanowac czas podatnika.

  • 20. Data: 2007-07-13 11:30:18
    Temat: Re: Tęp? biurwę w US [bardzo długie i wkurwione]
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 13 Jul 2007 09:03:24 +0000 (UTC), Paszczak <s...@h...pl>
    wrote:

    >"Wie Pan, ja nie mogę podpisać się pod decyzję o zwrocie, jeśli nie mam
    >pewności, bo biorę za to odpowiedzialność". Jasne. Jak przyznajesz zwrot
    >należący się jak psu buda, to bierzesz odpowiedzialność. Jak nie przyznasz
    >tego zwrotu i trzeba będzie zwrócić po 5 latach z odsetkami i kosztami
    >sądowymi albo firma padnie i ludzie pójdą na bruk - to nie bierzesz
    >odpowiedzialności. Więc łatwiej ci nie podpisywać niczego.

    "Wie pani - to prosze o odmowę z uzasadnieniem na piśmie. Nie da pani?
    Cóż, prośba pójdzi episemnie na dziennik podawczy".

    --
    ___________/ GG: 3524356