  • 1. Data: 2015-10-28 07:11:52
    Temat: Termin płatności dochodowego i VAT
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam
    Zaczynam działalność.
    Gdzieś czytałem że jak firma jest mała to
    dochodowy i VAT płaci wtedy kiedy ma kase na kącie.
    A nie kiedy papier wystawi.

    Prawda to

  • 2. Data: 2015-10-28 08:04:27
    Temat: Re: Termin płatności dochodowego i VAT
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-28 o 07:11, Bolko pisze:
> [...]
    > Zaczynam działalność.
    > Gdzieś czytałem że jak firma jest mała to
    > dochodowy i VAT płaci wtedy kiedy ma kase na kącie.

    Czasami. Poczytaj o kasowej metodzie rozliczania podatku.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-10-28 20:30:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.10.2015 o 07:11, Bolko pisze:
    > wtedy kiedy ma kase na kącie.

    Ustawienie kasy nie wpływa na warunki płatności VAT. Czy masz kasę w
    kącie sklepu czy centralnie, na ladzie, warunki i stawki są te same.

    Kątowe ułożenie kasy nie powinno również wpływać na jej działanie, bo
    tam nie ma raczej elementów wymagających określonego ułożenia, ale to
    już sprawdź u producenta twojej kasy.

  • 4. Data: 2015-10-28 21:53:16
    Od: <7...@8...215316.invalid> (Tom N)

    Przemysław Adam Śmiejek w

> [...]

    > Kątowe ułożenie kasy nie powinno również wpływać na jej działanie, bo
    > tam nie ma raczej elementów wymagających określonego ułożenia, ale to

    Przypomnieć Ci Tristan jak reagowałeś na żarty w powyższym klimacie kilka
    lat temu? ;P

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2015-10-30 09:57:38
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 28 października 2015 20:30:50 UTC+1 użytkownik Przemysław Adam Śmiejek
    napisał:
> [...]

    dzięki zapamiętam :)

  • 6. Data: 2015-10-30 15:51:24
    Temat: Re: Re: Termin płatności dochodowego i VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Oct 2015, Liwiusz wrote:

    > Czasami. Poczytaj o kasowej metodzie rozliczania podatku.

    I o tym, że po odebraniu pierwszej faktury VAT-kasowy
    kontrahenci mogą stracić zainteresowanie współpracą - też ;)
    I to niekoniecznie dlatego, że "muszą zapłacić", ale
    rówież że trzeba osobno pilnować "kolumny z wpłatami"
    do celów podatkowych.

    pzdr, Gotfryd