  • 1. Data: 2008-07-11 20:33:17
    Temat: Termin zwrotu podatku PIT ?
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Mam pytanie:
    jesli mój PIT będzie zakwestionowany przez US to dostanę powiadomienie
    listem pocztowym ?
    w jakim terminie od terminu potencjalnego zwrotu podatku ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2008-07-11 20:42:48
    Temat: Re: Termin zwrotu podatku PIT ?
    Od: r...@o...pl

    On 11 Lip, 22:33, "Piotrek" <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > listem pocztowym ?
    > w jakim terminie od terminu potencjalnego zwrotu podatku ?

    What :) ?
    Zwrot podatku masz zwykle w ciagu 3 miesiecu od zlozenia PITa.

    Jak PITa zakwestionuja, to wezwa na czynnosci sprawdzajace,
    a jak im nie spasuje sakramencko to rano uslyszysz mile glosy za
    drzwiami.
    Glosy takie moga sie tez pojawic w ciagu 5 kolejnych lat :)

  • 3. Data: 2008-07-11 22:11:39
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    b.googlegroups.com...

  • 4. Data: 2008-07-12 07:05:57
    Od: r...@o...pl

    On 12 Lip, 00:11, "Piotrek" <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > drzwiami.
    > Glosy takie moga sie tez pojawic w ciagu 5 kolejnych lat :)

    Pisac zazalenie :) ?
    Tak naprawde to moga wyplacic i za pol roku, a po 3 miesiacach odsetki
    mozesz zaczac naliczac.

  • 5. Data: 2008-07-12 13:54:06
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    Pisac zazalenie :) ?
    Tak naprawde to moga wyplacic i za pol roku, a po 3 miesiacach odsetki
    mozesz zaczac naliczac.

    chodzi mi raczej o to, czy powinienem podjąć wobec US jakieś działania po
    upłynięciu 3 miesięcy ?
    Bo co będzie jak ja będę "sobie naliczać odsetki" a po kolejnym miesiącu
    otrzymam pismo z US wzywające do zlożenia wyjaśnień ?

    Piotrek

  • 6. Data: 2008-07-12 16:09:14
    Od: "Anna Daszkiewicz" <a...@w...pl>

    Możesz iśc i się zapytać co sie dzieje z twoim rozliczeniem, i będziesz
    wiedział czy jest jakiś błąd czy moze juz poszły pieniądze a ty je wydałes
    niezauważajac :)