eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTriki US przy wypłacie zwotu podatku - po 3 miesiacach › Re: Triki US przy wypłacie zwotu podatku - po 3 miesiacach
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Triki US przy wypłacie zwotu podatku - po 3 miesiacach
    Date: Thu, 18 Sep 2008 08:59:52 -0500

    KK wrote:
    > Dokument PIT roczny złożyłem na początku kwietnia 2008.
    > 12 maja pojawiłem sie US aby złożyć korektę - dane zameldowania sie nie
    > zgadzały.
    > W zwiazku z tym że do dnia 12 sierpia nie otrzymałem zwrotu nadpłaconego
    > podatku dnia 18 sierpnia byłem wyjaśnić tą systuacje ale US nie znalazł
    > dokumentów. Zostawiłem wtedy pismo że po 3 miesiacach nie mam pieniędzy.
    > Dnia 26 sierpnia US wysłał wezwania że brakuje im jednej strony w PIT-O.
    > Dnia 28 sierpnia byłem u nich zauważyłem że PIT-O to ksero jednej strony i
> [...]

    No i sam sie załatwiłeś.
    Mają 3 miesiące od złożenia korekty. Więc jeszcze poczekasz.
    Było grać w osła zaprzeć się i niczego nowego nie składać.
    Ty dowód nadania masz, oni dowodu, że dokmenty były niekompletne, nie.
    Zresztą na ksero powinni zareagować natychmiast. Na nim nie ma podpisu i
    taki dokumnet jest g.. warty, wiec na tak złożony dokujment powinine
    natychmiast odbić się od nich pismem, że to co im przysłałes nie spełnia
    wymogów formalnych i wezwać cię do uzupełnienia czyli podpisania.
    Skoro tego nie zrobili, to znaczy, że wsyzstko było ok.