    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: US - szok !
    Date: Thu, 17 Jul 2008 09:23:23 +0200

    W odpowiedzi na pismo z środa 16 lipiec 2008 12:00
    (autor lwh
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g5kgsu$h3v$1@news.onet.pl>):

    > Mili są zwykle młodzi faceci (to zwykle stażysta po studiach).

    I uważasz, że to dobrze, że gość marnuje pieniądze podatników na pogaduszki
    na komórkę zamiast nacisnąć ODPOWIEDZ w programie pocztowym? Już pomijam
    to, że dupę truje i czas zajmuje, ale to chyba się Piotrkowi podoba, widać
    jest bezrobotny i lubi se pogadać z nudów.

    Mnie ostatnio taka wkurzyła z Redmondisa. Wysłałem proste pytanie emilem, a
    ona dzwoni i mi w pracy przeszkadza. Choć i tak najlepszy był Urząd Pracy,
    który na mojego emila odpowiedział listem poleconym. I podwójnie dupę
    zawracał, bo musiałem latać po list na pocztę.. Eh.... W Polsce chyba nigdy
    nie będzie normalnie, skoro obsługa programów pocztowych przerasta
    urzędników.

    Więc nie wiem czym się zachwycacie....

    --
    Tristan