    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: US - szok !
    Date: Thu, 17 Jul 2008 10:06:34 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 09:56
    (autor s...@a...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g5mu03$doi$1@news.onet.pl>):

    > To po co piszesz do urzędów? Nie oczekujesz na odpowiedź?

    No oczekuję... Ale niekoniecznie telefonicznej albo listem poleconym. Od
    tego jest poczta elektroniczna, żeby być tanio i bezinwazyjnie.

    > Urzędy mają wytyczne, i niestety, pracownicy ich się trzymają. Poza tym na
    > niektóre pytania trzeba odpowiedzieć pisemnie. Jak nie mają podpisów
    > elektronicznych to zostaje poczta polska.

    Ale ja też nie mam podpisu, a napisałem emilem. Proste pytanie, prosta
    odpowiedź. Nie prosiłem o wiążącą decyzję... Zresztą telefon jest chyba
    równie niewiążący jak emil.

    > Wg mnie to, że czytają, odpisują i odpowiadają to już jest duży "+". Za
    > jakiś czas dojdziemy do tego, że korespondencja będzie tylko email-email.
    > A to jeszcze potrwa.

    No ale nie ma się co zachwycać gościem, co to nie umiał nacisnąć ODPOWIEDZ
    tylko marnował pieniądze podatnika na pogaduszki telefoniczne na komórkę.

    --
    Tristan