  • 1. Data: 2008-07-15 21:35:22
    Temat: US - szok !
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Pozwoliłem sobie napisać maila do mojego rodzimego US z zapytaniem "Co z
    moim zwrotem podatku, bo upływa termin ?"
    Podpisałem się imieniem i nazwiskiem.
    I jakież było moje zdziwienie, gdy w kilka godzin (!) później zadzwonił do
    mnie bardzo uczynny pan z US z wyjaśnienaimi, był miły i odpowiedział
    solidnie na wszystkie moje pytania !
    Czy to teraz standard ?
    Zastanawiam się tylko skąd wziąl do mnie numer na komórkę ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2008-07-15 22:02:04
    Temat: Re: US - szok !
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-15, Piotrek <h...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > solidnie na wszystkie moje pytania !
    > Czy to teraz standard ?
    > Zastanawiam się tylko skąd wziąl do mnie numer na komórkę ?

    A nie podawałeś w NIP/PIT? Jak podałeś, to pewnie dopisali do bazy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-07-15 23:51:08
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Piotrek <h...@p...onet.pl> wrote:

    > I jakież było moje zdziwienie, gdy w kilka godzin (!) później zadzwonił do

    Faktycznie szok, czyli coś jednak się zmienia, fajnie.

    a.

  • 4. Data: 2008-07-16 07:53:40
    Od: <s...@a...pl>

    Podaj jaki to US, w końcu ta informacja to duży "+".

  • 5. Data: 2008-07-16 10:00:52
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > I jakież było moje zdziwienie, gdy w kilka godzin (!) później zadzwonił do
    > mnie bardzo uczynny pan z US z wyjaśnienaimi, był miły i odpowiedział

    Bo w US wredne są stare niedowartościowane babska.
    Mili są zwykle młodzi faceci (to zwykle stażysta po studiach).
    Albo Go awansują, albo szybko szuka sobie normalnej roboty.

  • 6. Data: 2008-07-16 20:33:18
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Podaj jaki to US, w końcu ta informacja to duży "+".
    Urząd Skarbowy Łódź-Widzew

    Piotrek

  • 7. Data: 2008-07-17 05:51:05
    Od: \"@ <""wektor( \"@ )E-WEKTOR.COM">

    lwh pisze:
> [...]
    > Mili są zwykle młodzi faceci (to zwykle stażysta po studiach).
    > Albo Go awansują, albo szybko szuka sobie normalnej roboty.

    Raczej przyjmą znajomą tej starej baby

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-07-17 07:23:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 16 lipiec 2008 12:00
    (autor lwh
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g5kgsu$h3v$1@news.onet.pl>):

    > Mili są zwykle młodzi faceci (to zwykle stażysta po studiach).

    I uważasz, że to dobrze, że gość marnuje pieniądze podatników na pogaduszki
    na komórkę zamiast nacisnąć ODPOWIEDZ w programie pocztowym? Już pomijam
    to, że dupę truje i czas zajmuje, ale to chyba się Piotrkowi podoba, widać
    jest bezrobotny i lubi se pogadać z nudów.

    Mnie ostatnio taka wkurzyła z Redmondisa. Wysłałem proste pytanie emilem, a
    ona dzwoni i mi w pracy przeszkadza. Choć i tak najlepszy był Urząd Pracy,
    który na mojego emila odpowiedział listem poleconym. I podwójnie dupę
    zawracał, bo musiałem latać po list na pocztę.. Eh.... W Polsce chyba nigdy
    nie będzie normalnie, skoro obsługa programów pocztowych przerasta
    urzędników.

    Więc nie wiem czym się zachwycacie....

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2008-07-17 07:56:52
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > zawracał, bo musiałem latać po list na pocztę.. Eh.... W Polsce chyba nigdy
    > nie będzie normalnie, skoro obsługa programów pocztowych przerasta

    To po co piszesz do urzędów? Nie oczekujesz na odpowiedź?
    Urzędy mają wytyczne, i niestety, pracownicy ich się trzymają. Poza tym na
    niektóre pytania trzeba odpowiedzieć pisemnie. Jak nie mają podpisów
    elektronicznych to zostaje poczta polska.

    Wg mnie to, że czytają, odpisują i odpowiadają to już jest duży "+". Za jakiś
    czas dojdziemy do tego, że korespondencja będzie tylko email-email. A to jeszcze
    potrwa.

  • 10. Data: 2008-07-17 08:06:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 09:56
    (autor s...@a...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g5mu03$doi$1@news.onet.pl>):

    > To po co piszesz do urzędów? Nie oczekujesz na odpowiedź?

    No oczekuję... Ale niekoniecznie telefonicznej albo listem poleconym. Od
    tego jest poczta elektroniczna, żeby być tanio i bezinwazyjnie.

    > Urzędy mają wytyczne, i niestety, pracownicy ich się trzymają. Poza tym na
    > niektóre pytania trzeba odpowiedzieć pisemnie. Jak nie mają podpisów
    > elektronicznych to zostaje poczta polska.

    Ale ja też nie mam podpisu, a napisałem emilem. Proste pytanie, prosta
    odpowiedź. Nie prosiłem o wiążącą decyzję... Zresztą telefon jest chyba
    równie niewiążący jak emil.

    > Wg mnie to, że czytają, odpisują i odpowiadają to już jest duży "+". Za
    > jakiś czas dojdziemy do tego, że korespondencja będzie tylko email-email.
    > A to jeszcze potrwa.

    No ale nie ma się co zachwycać gościem, co to nie umiał nacisnąć ODPOWIEDZ
    tylko marnował pieniądze podatnika na pogaduszki telefoniczne na komórkę.

    --
    Tristan