  • 11. Data: 2008-07-17 08:12:14
    Temat: Re: US - szok !
    Od: <s...@a...pl>

    > No ale nie ma się co zachwycać gościem, co to nie umiał nacisnąć ODPOWIEDZ
    > tylko marnował pieniądze podatnika na pogaduszki telefoniczne na komórkę.

    Ja uważam że jest. Na kilka mailu wysłanych do różnych urzędów w róznych
    sprawach odpowiedź uzyskiwałem od UKE (zawsze), ARIMR i MR (z ARiMR normalne
    pismo zeskanowane i wysłane w pdf :) Uesy milczały. Więc chwała człowiekowi z US
    za to, że przynajmniej oddzwonił.

  • 12. Data: 2008-07-17 09:02:59
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    > I uważasz, że to dobrze, że gość marnuje pieniądze podatników na
    > pogaduszki
    > na komórkę zamiast nacisnąć ODPOWIEDZ w programie pocztowym? Już pomijam

    He,he.
    Ty jesteś oburzony, autor wątku zadowolony, ja mam to w dupie (mnie nie
    dotyczy, jedynie próbuję ocenić postawy urzędników).
    Jak tu wszystkim dogodzić? :-)
    Odpowiedź na e-mail może przepaść - u mnie może być odrzucona (przez
    antyspam i nigdy jej nie przeczytam).

  • 13. Data: 2008-07-17 09:26:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 10:12
    (autor s...@a...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g5must$guq$1@news.onet.pl>):

> [...]
    > normalne pismo zeskanowane i wysłane w pdf :) Uesy milczały. Więc chwała
    > człowiekowi z US za to, że przynajmniej oddzwonił.

    No jasne, chwalmy dziwne zachowanie, bo są jeszcze dziwniejsze....

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2008-07-17 09:28:31
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 11:02
    (autor lwh
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g5n1sk$qfj$1@news.onet.pl>):

    > Ty jesteś oburzony, autor wątku zadowolony, ja mam to w dupie (mnie nie
    > dotyczy,

    No jeśli nie płacisz podatków, to nie dotyczy. Jak płacisz, to właśnie
    zjadło kawałek na wadliwie działający urząd, a mogło iść na nową ławkę w
    parku.

    > jedynie próbuję ocenić postawy urzędników).
    > Jak tu wszystkim dogodzić? :-)
    > Odpowiedź na e-mail może przepaść - u mnie może być odrzucona (przez
    > antyspam i nigdy jej nie przeczytam).

    O jakie przykre.... Skoro ktoś pisze emilem, to się odpowiedzi emilem
    spodziewa. Nie po to emile wynaleziono, żeby ich nie używać.

    A co do antyspamów -- niestety wielcy tego świata lubią spam. Wystarczyło by
    wprowadzić elektroniczne znaczki po parę groszy i już.

    --
    Tristan

  • 15. Data: 2008-07-17 09:58:50
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > parku.
    > O jakie przykre.... Skoro ktoś pisze emilem, to się odpowiedzi emilem

    To błąd

    > Nie po to emile wynaleziono, żeby ich nie używać.

    Głowę natura znacznie wcześniej wymyśliła. Teraz sobie pomyśł i zastanów
    się nad takim przypadkiem.
    Wysyłam maila i podpisuję się za ciebie. W odpowiedzi uzyskuję twoje dane
    osobowe lub inne prawem chronione.
    Użyj głowy swojej, a gdy to niemożliwe, to przynajmniej głowy innych
    internautów. Rozwiń ten przypadek.

    .

  • 16. Data: 2008-07-17 10:10:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 11:58
    (autor K.K.
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g5n5js$dgt$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

> [...]
    > się nad takim przypadkiem.
    > Wysyłam maila i podpisuję się za ciebie. W odpowiedzi uzyskuję twoje dane

    Jakie dane osobowe znów?

    > Użyj głowy swojej, a gdy to niemożliwe, to przynajmniej głowy innych
    > internautów. Rozwiń ten przypadek.

    Jakbyś swojej użył, to byś wiedział, że po drugiej stronie telefonu też może
    być ktoś inny.

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2008-07-17 10:18:53
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    > No jeśli nie płacisz podatków, to nie dotyczy. Jak płacisz, to właśnie
    > zjadło kawałek na wadliwie działający urząd, a mogło iść na nową ławkę w
    > parku.

    Gdybym chciał karać ludzi za drobne przewiny już wszyscy by nie żyli.
    Umarliby z głodu.

  • 18. Data: 2008-07-17 10:23:49
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Jakie dane osobowe znów?
    > Jakbyś swojej użył, to byś wiedział, że po drugiej stronie telefonu
    > też może być ktoś inny.
    Inne głowy jednak wiedzą, że US dzwoni na numer zgłoszony przez podatnika
    (który ma prawo, nie obowiązek numerek zgłosić) i nawet sprawdzają kto
    jest przy telefonie. Jak dokonać choćby niepewnej identyfikacji poprzez
    odpowiedż mailową? Znasz odpowiedż?

  • 19. Data: 2008-07-17 10:55:41
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    K.K. <z...@h...oraz.pl> wrote:

    > Wysyłam maila i podpisuję się za ciebie. W odpowiedzi uzyskuję twoje dane
    > osobowe lub inne prawem chronione.

    Myślę, że w NIP-1/NIP-3 powinna pojawić się rubryka 'adres email', i byłoby
    po problemie.

    a.

  • 20. Data: 2008-07-17 10:57:08
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 17 Jul 2008 12:23:49 +0200, K.K. napisał(a):

> [...]
    > (który ma prawo, nie obowiązek numerek zgłosić) i nawet sprawdzają kto
    > jest przy telefonie. Jak dokonać choćby niepewnej identyfikacji poprzez

    Dokładnie tak samo: dać podatnikowi możliwość zgłoszenia adrseu mailowego.