    From: m...@b...pbks.USUN.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: US żąda wyjasnien
    Date: Thu, 18 Apr 2002 10:57:23 +0200

    Matovy wrote:

    > Użytkownik ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości

    > 000,
    >
    > jak wszystko zawiedzie można powiedzić, że dochody pochodzš z płatnej
    > miłości świadczonej osobiście PKWiU XXX69 ;)
    > i to nie jest żart (może za wyjštkiem tego PKWiU) - to akurat nie jest
    > jeszcze opodatkowane

    ja to przechodzilem , wqrzac ich nierzadem mozesz ale nie musisz ....
    zgodnie z prawem mozesz otrzymywac darowizny od innych
    do jakiejs kwoty zwolnione sa one z podatku - im blizsza rodzina tym z wiekszej

    jesli nie przekraczasz tej kwoty to nie musisz skladac zeznan
    wiec pozbieraj to wszystko i wykaz darowizny od rodziny i zanjomych
    tak zeby tych kwot nie przekroczyc - najwyzej poprosza ciocie o potwierdzenie
    a jej bedzie latwiej powiedziec ze to oszczetnosci - bo suma bedzie mniejsza

    pozdrawiam