  • Data: 2011-02-18 20:49:56
    Temat: Re: Ubezpieczenie zdrowotne dla wszystkich i koniec RMUA
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sporo ludzi do tej pory płacących jakąkolwiek
    > składkę NFZ przestanie płacić w ogóle.

    to ja... :-) dochody wyłącznie z umów o dzieło i dotychczas dobrowolne
    ubezpieczenie zdrowotne... ponad 3 stówy, wizyta na poczcie, wizyta w
    zusie... brak ksero w białostockim oddziale... cofka do ksero...
    ponowna wizyta w zusie... noszenie teczki z papierami na wizytę u
    lekarza (umowa z NFZ na żonę, druk ZUS ZZA żony, druk ZUS ZCNA mój,
    ksero aktu małżeństwa, bo inne nazwisko i adres, druk wpłaty...)
    nareszcie... :-)

    pozdrawiam
    s_13