    From: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Uklad i odzyskanie podatku
    Date: Sun, 28 Mar 2004 20:34:06 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@2.kutno.mediaclub.pl

    Mający(a) chwilę czasu Jurek wysmarował(a):
    > Jestem wierzycielem firmy, ktorej zakonczylo sie postepowanie ukladowe.
    > Firma ta ma splacic dlug w wysokosci 60% w 20 ratach kwartalnych ( 5
    > lat). Czy moge odzyskac zaplacone podatki (VAT i dochodowy) od
    > wystawionych i niezaplaconych faktur? Jezeli tak to w całosci i potem
    > placic od kazdej raty? W US powiedzieli ze to jest moje ryzyko i nie
    > bedzie zwrotu. Zeby zaplacic podatki musialem pozyczac pieniadze. A jakbym
    > nie mial o kogo pozyczyc i niezaplacil nie ze swojej winy ?

    Sprawa jest przykra.Nic nie odzyskasz.Jedyne co da się zrobić, to różnicę
    między należnością, a sumą wynikającą z układu (to 40%) możesz "utopić" w
    kosztach.
    Czy pieniądze pożyczasz czy masz kradzione w US nikt o to nie pyta.
    Przy płaceniu podatków nie ma winnych.Sam sobie jesteś winien że masz je do
    zapłacenia-taki kraj i tyle.
    Zapłata podatku, o ile takowowe zobowiązanie wystąpi to najważniejsza rzecz
    do zrobienia.

    --
    Jacek

    Gdyby wybory mogły coś zmienić, Oni by je zdelegalizowali.

    Adres trochę "przerobiony"