  • Data: 2012-12-30 17:28:45
    Temat: Re: Ulga internetowa - jak wykorzystac maksymalnie ?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    aa wrote:
    > Witam
    > W tym roku konczy się ulga internetowa.
    > Czy moge zaplacic za caly przyszły rok ? i to sobie odliczyć za rok
    > 2012 ? Dostawca nie wystawi na to faktury jednorazowej tylko będzie
    > miesieczne jak do tej pory mi wystawial.

    Teoretycznie do odliczenia wystarczy zgodnie z art 26.7
    dokument stwierdzający poniesienie wydatku a zawierający
    dane kupującego i sprzedawcy, rodzaj usługi i kwotę.
    Takie dane może mieć samo potwierdzenie zapłaty.
    Ale jak się szuka dziury w całym, to można
    uznać, że odliczenie dotyczy wydatków ponoszonych
    z tytułu użytkowania internetu. A te wpłacone kwoty
    to w łatwy sposób US wykaże, że nie dotyczą tego roku.
    Pewnie da się obalić i takie zastrzeżenie,
    ale to już sobie zdecyduj.