    From: "chiniol" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga rehabilitacyjna - uzywanie samochodu
    Date: Tue, 16 Mar 2004 13:35:48 +0100

    Ja mam podobna sytuacje:

    Jestem studentem z renta socjalna. Mieszkam sam ale rodzice loza na mnie
    alimenty. Moja mama ma samochod ktorym jezdze na zabiegi. Czy spelniam wg
    Was wymogi? Tzn czy jestem na jej utrzymaniu (placi alimenty a ja oprocz
    tego otrzymuje rente socjalna), bo jesli chodzi o rehabilitacje to istotnie
    dojezdzam i mam na to dowod.

    2 pytanie dotyczy lekarstw: Jezeli lekarz specjalista wypisuje mi recepty
    ktore realizuje a potem mam z tego kwity z ksiazeczki RUM + faktury ze to
    ten sam lek kupilem to chyba powinno wystarczyc??? Jak myslicie???