    From: "Baton" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga remontowa a tytul prawny...
    Date: Sat, 12 Feb 2005 18:14:46 +0100

    news:cul5mo$pj4$2@inews.gazeta.pl...
    > No to nie ma mowy o żadnym remoncie. Bo co remontowałeś budowę?

    Po pierwsze to jest ulga remontowo-modernizacyjna. Kwestia dosc obszerna
    jest co jest remontem, a co modernizacja...
    Empirycznie zostalo dowiedzione ze pod te ulge mozna 'podciagnac' wiekszosc
    prac wykonywanych w nowowybudowanym mieszkaniu (malowanie, flizowanie,
    kladzenie podlogi etc.). No bo np. w jakim przypadku np. malowanie jest
    remontem?
    a. kiedy sciany byly wczesniej pomalowane
    b. kiedy nigdy nie byly malowane

    Jesli przyjac tylko i wylacznie odp. a to kto ma oceniac czy np. ladnie
    pomalowana sciane mozna malowac ponownie? Przeciez remont mozna dokonac w
    mieszkaniu zniszczonym jak i takim w ktorym nic nie trzeba zmieniac, a mamy
    tylko taki kaprys...

    > Kiedy poniosłeś wydatki na ten remont?

    Przeciez napisalem wyraznie 01-03.2004

    > po otrzymaniu przez dewelopara pozwolenia na użytkowanie?

    Ja takiego pozwolenia nie otrzymalem. Otrzymal je deweloper od jakiegos
    urzedu czy tez gminy... nie wiem kto takie zezwolenie wydaje.
    Otrzymalem protokol zdawczo-odbiorczy mieszkania.

    >Od kiedy jesteś tam zameldowany i tam
    > fizycznie mieszkasz?

    Nie jestem tam zameldowany. Zreszta nie ma to zadnego znaczenia (rowniez
    dowiedzione).
    Nie mieszkam tam fizycznie, ale delikatnie mowiac dla ulatwienia sprawy
    przyjmijmy ze mieszkam tam od momentu podpisania protokolu czyli 12.2003...
    :-)

    Pozdrawiam

    Baton