    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Thu, 11 Jul 2013 14:27:21 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Umowa darowizny.

    On Thu, 11 Jul 2013, sqlwiel wrote:

    > Wysłać meilem, po czym zadzwonić i zapytać czy odebrał. Powiedzieć "mamy
    > środę, 10 lipca 2013, g. 12:30 i pan potwierdził otrzymanie mejlem
    > oczekiwanego obrazu".

    Na razie chyba nie dostał pisemnego wezwania do przedstawienia
    wskazanych dowodów "pod rygorem", więc na moje oko nawet to
    jest już przesadą :)
    Po prostu posłać, niewykluczone że dołączą do akt i zamkną sprawę.
    Co innego, jeśli ten dokument nie byłby prawdziwy a przypadkiem
    by nie zamknęli i znaleźli dziurę w całym.

    > Ew. trochę delikatniej. W skarbówce siedzą normalni
    > ludzie, często życzliwi, a czasem inteligentni i można się z nimi dogadać.

    Jeszcze do kompletu dodać trzeba, że (na razie) nic nie wskazuje
    aby US miał coś uskubać dla "skarbu", więc motywacji do odstępowania
    od "zwyczajnej normalności" nie widać (na razie) :)

    pzdr, Gotfryd