  • Data: 2008-12-26 19:30:08
    Temat: Re: Umowa na zakup oprogramowania od osoby fizycznej
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > firmą a tą osobą a dowiedziałem się że zwykła umowa taka jak np na zakup
    > samochodu to za mało. Nie mogę nigdzie znaleźć wzoru na którym mógłbym

    A co musi być w niej szczególnego? Nic mi nie wiadomo, żeby przy sprzedaży
    oprogramowania musiała ona mieć formę pisemną. Tobie - jeśli zależy na wrzuceniu
    w koszty i tak rachunek jest potrzebny - tak jak przy samochodzie :) A z
    otrzymaniem tego problemu mieć nie powinieneś - tak jak przy samochodzie :)

    > umowie kupna sprzedaży. Wiem że muszę jeszcze rozliczyć się z podatku PCC-1 i
    > to już na szczęście udało się wypełnić.

    I "dożywotnio" prowadzić rejestr podatku od czynności cywilno-prawnych :-/