    From: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Umowa zlecenie i koszty uzyskania
    Date: Thu, 7 Oct 2004 22:53:42 +0200
    Sender: r...@a...pl@62.141.238.89

    > przy umowie zlecenie KUP wynoszą 20% liczone od kwoty zlecenia brutto
    minus
    > składki na ub. społeczne (jeżeli są pobierane oczywiście).
    > Ale nie rozumiem, dlaczego ty chcesz sobie "coś odliczać sam", zwykle to
    > firmy dają gotowe wypełnione rachunki do umów zlecenie, gdzie jest
    wszystko
    > wyliczone.
    > Ogólenie zatem, szczególnie przy wyższych kwotach umowy zlecenie są
    > (przynajmniej pod względem wysokości KUP) lepsze niż umowa o pracę.

    Wiesz jestem w firmie jedynym przypadkiem osoby pracującej na u.zlec.,
    której jest to jedyne źródło utrzymania i ma z tego tytułu odprowadzany ZUS.
    Z umowy na 1150 zł. dostaję na rękę 785,51 zł.

    Kwoty odprowadzane wg RMUA do ZUSU to:

    podstawa wymiaru 1150 / zdrowotne 934,83

    emerytalne 112,24
    rentowe 74,75
    chorobowe 28,18
    wypadkowe 16,91
    zdrowotne 77,12

    Czy po podaniu tych danych możesz mi powiedzieć, czy mam prawidłowo
    naliczane koszty uzyskania??