  • Data: 2018-01-30 19:20:23
    Temat: Re: Urzad skarbowy sciga mnie 12 lat
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-30 o 14:51, witek pisze:

    > Chyba, że napiszesz, że US sciga cię niesłusznie, to wówczas  przyznam
    > ci rację.

    To nie jest takie jednoznaczne.

    Instytucja przedawnienia ma zapewnić, że wierzyciel będzie działać
    niezwłocznie a nie hodować odsetki.

    Nawet jak formalnie US miałby rację, ale jednak byłoby wyraźnie widać,
    że celowo hodował odsetki to uznałbyś, że ściga słusznie czy niesłusznie?

    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/m
    orawiecki-ulga-meldunkowa-isanski-podatek,133,0,2395
    781.html

    P.G.