  • 1. Data: 2003-08-28 11:31:05
    Temat: Uwaga !!! na Magdalena "Maddy" Wołoszczyk !!!
    Od: "Sayymon" <k...@w...pl>

    Uwaga,

    Ten user jest wyjątkowo beszczelnym i chamskim typem. Jeśli to jest
    rzeczywiście kobieta, to albo jest wyjątkowo zakompleksiona, być może na
    punkcie swojej urody, lub też "tą" panią po 50-tce z okienka jakiegoś
    prowincjonalnegi US, która czuje się wyjątkowo niedowartosciowana niską
    jakością 15 filiżanki kawy, którą wypija tego dnia układając 78 windowsowego
    pasjansa. W związku z tym na widok petenta zwracającego się z pytaniem
    wynikającym z naturalnej niewiedzy wpada we wściekłość. Dziwwi się
    oczywiiście, że wogóle miał czelnośc zadawać jej jakiekolwiek pytanie i
    czegoś nie wiedzieć w tak banalnie prostym polskim systemie podatkowym. Nie
    zdziwiłbym się, gdyby się okazało, że kogoś celowao wprowadziła na tym forum
    w błąd.

    Pozdrawiam wszystkich życzliwych i skłonnych z przyjemnością służyć pomocą
    swoją widzą,

  • 2. Data: 2003-08-28 12:41:10
    Temat: Re: Uwaga !!! na Magdalena "Maddy" Wołoszczyk !!!
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Sayymon" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Uwaga,
    >
    > Ten user jest wyjątkowo beszczelnym i chamskim typem.

    Klaksnku.. co tak naprawde chcesz od Mady ?

    przeciez to przemila i uczynna osoba, choc czasem tracoi zdolnosc do
    jasnowidzenia..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-08-28 12:44:30
    Od: "fart" <k...@g...pl>

> [...]
    > w błąd.
    > Pozdrawiam wszystkich życzliwych i skłonnych z przyjemnością służyć pomocą

    Nie zdziwiłbym się gdybyś chodził z powibijanymi zębami i nie miałbyś
    pieniędzy na nową szufladę.
    Miałem na tematy inne niż prawniczopodobne nie pisać ... ale tobie ćwoku
    niedorobiony ........... gdyby się okazało, że jest potrzeba pomóc i wskazać
    drogę w gąszczu przepisów ustawy zdrowotnej a od tego zależne byłoby twoje
    zdrowie ... zwłaszcza psychiczne, to zastanawiałbym się bardzo, czy pomóc,
    czy pozwolić by zejście nastąpiło wsześniej niż pozwolić egzystować....

    Celowo to ja ciebie zepchnąłbym w przepaść lub potrzymał głowę pod wodą
    celem nauki pływania podwodnego bez aparatu tlenowego.

    Chyba nikt mądry ci tutaj nie odpowie na twoj post, śmieciu jeden.

    Ja mam prawo i obowiązek wyrzygać się na ciebie bo i mam pysk niewyparzony i
    piszę co myślę o kimś a zwłaszcza o tobie kulfonie.
    Takie pisanie to wsadż sobie w ......... ehhhhh a po co ci proponować
    jeszcze przyjemność.
    I jeszcze jedno smieciu ( w tym miejscu przepraszam wszystkie śmiecie za
    porównanie) sam glucie napisz kilka uwag porad do postow a pogadamy.......
    taki ciołek , jak ty potrafi tylko się wysrać ...... ale dupy podetrzeć to
    już nie nauczyli ....

    Chciałbym jeszcze ....... ale mi moje wrodzone poczucie kultury nie pozwala
    nazwać cię: śmierdzącą padliną, tumanem z płaskim czołem, ćwierćgłówkiem
    itd..

    Oczywiście moje określenia w stosunku do sayymona to tylko moje własne
    przyszczenia oparte na własnych obserwacjach osobnika, poprzedzone
    długoletnimi badaniami. :))))))))))))

    Nie zdziwiłbym się gdyby się okazało, że sayymor jest uciekinierem z
    zamknietego zakładu psychiatrycznego.

    fart

    i dziwicie się, że jestem za karą śmierci ????????

  • 4. Data: 2003-08-28 13:07:29
    Od: "sayymon" <k...@w...pl>

    powiem tylko jedno - gdybyś był waiarygodny powinieneś podpisywać się raczej
    "niefart"

    Pozdrawiam i życzę Ci mimo wszystko miłego dnia ;)

  • 5. Data: 2003-08-28 13:08:32
    Od: "sayymon" <k...@w...pl>

  • 6. Data: 2003-08-28 13:25:35
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

> [...]
    Nie
    > zdziwiłbym się, gdyby się okazało, że kogoś celowao wprowadziła na tym

    To o tej samej Maddy, o której ja myślę i która pisze na tej liście??
    Wierzyć mi się nie chce.
    Wg mnie jesteś w błędzie i kogo jak kogo, ale o Maddy tak nie pisz.
    Ja jej jestem szczerze zobowiązany, obojętnie kim jest na codzień. Tu wydaje
    mi się kompetentną osobą i dzięki niej wielu już ludzi zyskało pomoc, a
    lista pl.soc.prawo.podatki jest jedną z bardziej kompetentnych w sieci.

    3maj się Maddy! I dzięki :-)

    Kuba

  • 7. Data: 2003-08-28 14:23:20
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    Powiem krótko:

    Narzędzia / Reguły wiadomosci / Grupy Dyskusyjne /
    / Kiedy w polu OD znajują się osoby [Sayymon] ---> Usuń.

    To działa!!!

    Latet

  • 8. Data: 2003-08-28 14:46:00
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Sayymon" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ten user jest wyjątkowo beszczelnym i chamskim typem. Jeśli to jest

    Mnie kilka razy opierdoliła, ale ONA MIAŁA RACJĘ.
    I nie wpadł bym na pomysł jej krytykować.Jest to bardzo pozytywna Pani na
    tej grupie..

    A że Twój mózgożer ma się dobrze, to jest TWÓJ problem:-((

  • 9. Data: 2003-08-28 15:03:18
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sayymon" <k...@w...pl> napisał
    (tu następuje bełkot myślącego inaczej)

    Re : Życzę Ci, synu, abyś kiedyś (kiedy zmądrzejesz - w co wątpię) posiadł
    jedną setną tej wiedzy,jaką posiada Maddy i jedną tysięczną jej
    błyskotliwości ( a i humoru). Obawiam się jednak, że ze względów
    genetycznych zapewne nie jest to w zakresie Twoich możliwości. A treść
    niektórych pytań osób prowadzących DG zaiste może przerażać.
    AR

  • 10. Data: 2003-08-28 16:37:51
    Od: "Nemo" <n...@p...onet.pl>

    Rozumiem złość "Maddy". Ale inwektywy - nie przystają w żaden sposób. Można
    się z kimś nie zgadzać, można dyskutować, ale obrażać kogoś? fe, nie ładnie.
    I nie ma tu nic na usprawiedliwienie Twego postępku. Jak ie chcesz komuś
    odpisać - nie odpisuj. Ale nie obrażaj.