  • 21. Data: 2003-08-29 19:00:55
    Temat: Re: Uwaga !!! na Magdalena "Maddy" Wołoszczyk !!!
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "fart" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bin9p8$ei$1@inews.gazeta.pl...
    > Coś mi się widzi, że to ty nie chcesz zrozumieć, że chamstwu należy
    > przeciwstawić się siłom i godnościom osobistom.

    Masz rację, ale autor wątku wyraził swoje zdanie nie używając wulgaryzmów,
    oznajmił jedynie swoje niezadowolenie.
    Można Go oczywiście "zjebać jak psa, żeby się kutas nauczył":-))))
    Tylko po co, zaogniać sytuację ???
    =====
    P.S. Jak bija kobietę, to kobieta często jest sama sobie winna !:-(
    Dzisiejsze kobiety potrafią być bardziej agresywne od mężczyzn

  • 22. Data: 2003-08-29 19:04:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Aug 2003, WSm wrote:
    [...]
    >+ Szczególnie przykre jest to, że Maddy podpisuje się

    Tak BTW: ciekawe że post pojawił się kiedy Maddy wybyła na
    urlop... Znowu się jakiemuś rewidentowi naraziła ? ;>
    [...]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 23. Data: 2003-08-30 18:48:23
    Od: "Nemo" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    raz jeszcze podkreślam - chamstwu należy się przeciwstawiać. W każdej
    formie, postaci, etc. Ale - "fart' - weź pod uwagę rzecz następującą: są
    ludzie i taborety. Z takimi nie da się polemizować. Ja - dla przykładu nie
    biorę udziału w "dyskusjach", gdzie widzę, że post "pachnie" na odległość.
    No - chyba, że poniesie mnie i powiem co myślę, aczkolwiek w sposób
    kulturalny. ALE DOSADNY! Przyjąłem zasadę - nie wdawania się w dyskusję,
    jeśli ktoś jej nie potrafi prowadzić.

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 24. Data: 2003-08-31 11:19:46
    Temat: Re: Uwaga !!! na Magdalena
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Ja też nie będę cytował tej odpowiedzi.
    Na jakiej podstawie piszesz takie rzeczy?
    Moim zdaniem to bardzo uczynna i miła osoba.

  • 25. Data: 2003-09-01 19:11:09
    Od: "Krzysztof J" <k...@h...com>

    Myślę, że ten Sayymon to jakiś smarkacz, który chcial wywołać poruszenie w
    grupie dla zabawy.
    Ani skrawka konkretu, tylko obelgi. Zobaczcie jaki ma adres. Robi hałas bez
    sensu.
    Nie pozdrawiam Saymona , ale pozostałych tak.

  • 26. Data: 2003-09-01 19:15:12
    Od: "Krzysztof J" <k...@h...com>

    > Mady dla mnie jest najwiarygodniejszą i najbardziej uczynną ( nie
    pomijając
    > Gotfryda ) osobą piszącą na tą grupę.

    Grzecznie byłoby napisać "pomijając Gotfryda".
    A Pan Boguslaw? Też nie w ciemie bity.
    Ukłony dla Trójki :-)

    Pozdr. Krzysztof

  • 27. Data: 2003-09-01 20:52:23
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sayymon" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Uwaga,
    >
    > Ten user jest wyjątkowo beszczelnym i chamskim typem.
    A na jakiej podstawie tak myslisz? Czym ci tak zalazła za skórę? Bo jakoś
    twoich postów na grupach nie widać. No może poza tym, że jeszcze jest jeden
    ten sam na gry.komputerowe.sprzęt.
    Oj ukryłeś się bardzo bo wiesz że głupoty piszesz.
    Ja tam się z tobą co do Maddy nie zgadzam. Kiedyś mnie wyśmiała ale i
    pomogła. Ot taki humor do którego się trzeba przyzwyczaić.
    PawełJ

  • 28. Data: 2003-09-02 06:29:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Drodzy koledz i koleżanki.
    Dziekuję za wyrazy poparcia.
    Az mnie zadziwiły, zważywszy na fakt ile osób mogło sie czasem poczuc
    urazonych moim sarkazmem czy też wyrażanym głośno zniecierpliwieniem.
    Niemniej, skończmy wątek.

    Nie warto zajmowac się anonimem.
    Nie warto przejmowac sie tchórzem.

    Pewnie jest to którys z typków którzy zasypują mnie mailami z
    kategorycznym żądaniem odpowiedzi na najbanalniejsze pytania a na
    sugestię żeby poczytali grupę odpowiadaja obelgami.
    Ale od czego jest killfile ;-)

    Tam tez powinien na wieki spocząć ten tchórzliwy, podły osobnik który
    obrzuca błotem zza rogu a potem bierze nogi za pas.

    EOT drodzy moi, EOT.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk