  • 1. Data: 2002-05-21 15:33:56
    Temat: VAT
    Od: "Jarosław Supernak" <s...@i...pl>

    Witam!
    Napisałem program i sprzedaję go teraz mojemu zakładowi pracy na umowę o
    dzieło (tzn. udzielam licencji na użytkowanie).
    Jako pracownik tej firmy od umowy o dzieło oprócz podatku muszę opłacić
    wszystkie składki ZUS. ok.
    Jaki wpływ na to wszystko ma VAT na licencje? Nie prowadzę działalności
    gospodarczej.

    Jarek

  • 2. Data: 2002-05-21 15:35:23
    Temat: Re: VAT
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Jarosław Supernak <s...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:acdpa7$kib$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > wszystkie składki ZUS. ok.
    > Jaki wpływ na to wszystko ma VAT na licencje? Nie prowadzę działalności
    -----------
    Nie płacisz VAT

    Orka

  • 3. Data: 2002-05-21 15:37:52
    Od: "Jarosław Supernak" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Orka" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Jarosław Supernak <s...@i...pl> w wiadomości do grup
> [...]
    Dzięki!

    Swoją drogą dlaczego jak napisałem wiadomość i nazwałem ją tak jak nazwana
    była inna - ten głupi Outlook dopiął mi ją do wątku tej innej wiadomości?

    Jarek

  • 4. Data: 2002-05-21 20:24:00
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Jarosław Supernak <s...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:acdphj$lta$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > była inna - ten głupi Outlook dopiął mi ją do wątku tej innej wiadomości?

    Może przez pomyłkę kliknąłeś "Odpowiedz" zamiast "Nowe ogłoszenie"?

    WS

  • 5. Data: 2002-05-21 20:43:11
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Jarosław Supernak wrote:

    > Swoją drogą dlaczego jak napisałem wiadomość i nazwałem ją tak jak nazwana
    > była inna - ten głupi Outlook dopiął mi ją do wątku tej innej wiadomości?
    Sam sobie odpowiadasz - "ten głupi outlook" :-)))

    Maddy (szczęśliwa użytkownicza Mozilli na zmianę z KNodem)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2002-05-21 20:57:27
    Od: "Jarosław Supernak" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:aceagh$359$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > Może przez pomyłkę kliknąłeś "Odpowiedz" zamiast "Nowe ogłoszenie"?

    No właśnie nie.

  • 7. Data: 2002-05-21 20:58:08
    Od: "Jarosław Supernak" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Sam sobie odpowiadasz - "ten głupi outlook" :-)))
    >
    > Maddy (szczęśliwa użytkownicza Mozilli na zmianę z KNodem)

    No właśnie chyba zmienie...

  • 8. Data: 2002-05-22 19:05:21
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "Jarosław Supernak" <s...@i...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:aceagh$359$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > No właśnie nie.

    przykleił Ci do istniejącego wątku Twojego całkiem nowego posta, ponieważ
    "subject" był ten sam. Też mi się to zdarzyło kiedyś ;-((
    Gópi autluk!! ;-))

    Magdip

  • 9. Data: 2002-05-23 22:47:04
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Jarosław Supernak <s...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:acecaa$hsg$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > nazwana
    > wiadomości?

    > No właśnie chyba zmienie...

    A jak taką zmianę zniesie Explorer? Bo znając produkty Microsoftu może być
    kiepsko?

    WS