  • Data: 2004-05-26 07:53:51
    Temat: Re: VAT na internet - jaka stawka
    Od: "druciak" <t...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c8vhpn$oh7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    (...)
    > Pytanie czy masz DSLa na firmę?
    > Jeżeli tak to raczej spytaj ich czy sie nie pomylili.
    > Jeżeli masz linie na osobę fizyczną, nie na "firmę" to Tepsa nie wnika
    > co z tym dalej robisz skoro dla niej nie ma śladu działalności
    gospodarczej.
    Mam jak najbardziej na DG (jednoosobową). Dzwoniłem na osławioną błękitną
    9393
    i pani powiedziała, że małe firmy zostały zwolnione z VATu. I jeśli chcę tę
    decyzję
    na piśmie, to mam sie udać to Telepunktu. Nie wiem tylko na jakiej podstawie
    oni określają czy firma jest mała, czy nie. Może po wysokości rachunków ?
    ;-)

    > A tak a propos - czy DSLa można udotępniać dalej bez specjalnej zgody od
    > TPSA?
    > Pamiętam że kiedys były z tym problemy.. a może to z SDI?
    Posiadam usługę Internet DSL, taka praktycznie "neostrada" tylko dla
    biznesu.
    W regulaminie nic nie stoi na ten temat...

    Pozdrawiam,
    --
    K.G.