    From: Marek Ciesielski <m...@e...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT od darmowych programów???
    Date: Thu, 21 Mar 2002 12:08:33 +0100

    On Thu, 21 Mar 2002 11:05:29 +0100, "Pikorska Wiola"

    >Nie wiem czy jest to kaczka czy nie ale jeśli twórcą pomysłu na
    >opodatkowanie darmowych programów jest Belka to nie zdziwię się gdy coś
    >takiego zrobią .Co prawda pozostaje pytanie jaką kwotę wtedy opodatkować ?
    >Jolka

    Moze zatrudnie sie w US bo mam jeszcze pare "inteligentnych" pomyslow.
    Mozna przykladowo opodatkowac bezrobotnych bez prawa zasilku - w koncu
    ogolnie wiadomo ze jak ktos zarabia 0PLN to powinien umrzec z glodu, a
    jak zyje to znaczy ze zarabia ;-) a jak zarabia to niech placi podatek
    dochodowy od np. sredniej krajowej... i jeszcze dowalic 50 000 PLN
    kary za ukrywanie dochodow.
    Wiadomo, ze lud bedzie protestowal, to sie wysle Tobera, zeby w TV
    powiedzial, ze to jest walka z "szara strefa" i cool.

    Inne pomysly zostawiam sobie, bo wcale nie jestem pewien, czy
    "cwiercinteligenci" decydenci zrozumieja ironie zawarta w tym
    poscie...

    pozdrawiam,
    --
    Marek Ciesielski