    From: "JacekS" <i...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT w wirtualnym swiecie
    Date: Tue, 16 Jun 2009 15:47:04 +0200

    news:h171k2$7tb$1@inews.gazeta.pl...

    > zalóż firmę tam gdzie nie ma 22% VAT

    Rejestracje firmy za granica tez juz rozważalem ale te kilka procent
    rożnicy nie zmienia istoty problemu - zwłaszcza obserwując tendencję do
    ujednolicenia stawki VAT w UE. Męczy mnie to, że VAT muszę płacic od obrotu,
    a nie od zysku:(
    Ech, czyżby nie pozostawało nic innego niz żebry pod kosciolem (chyba sa
    zwolnione z VATu:)?
    Cuda wianki już wymyślam - może do każdego klienta wysyłać e-mail o treści
    "Good morning - to znaczy dzień dobry" i twierdzić, że świadczę usługi
    nauczania ( zwolnione) a ta waluta to tylko dodatek? Podobno robią tak
    wypożyczalnie filmów dodając jakies stare orzeszki do każdego filmu.
    Pozdrawiam
    Jacek