    From: "Andy" <a...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAt-owiec czy nie VAT-owiec?
    Date: Wed, 29 Jan 2003 01:10:03 +0100

    > Napisz jak się skończyło, bo takich wystraszonych znam więcej.

    Zadzwonilem dzisiaj do trzech US. Wynik - jak sadze - dla nikogo tu nie
    bedzie zaskoczeniem. W dwoch stwierdzono, ze nic nie trzeba skladac i nadal
    jestem VAT-manem. W trzecim (moim!) poradzono, abym zlozyl pismo o
    rezygnacji ze zwolnienia, bo od stycznia zostalem zwolniony "z mocy ustawy"
    :-(
    Pozostaje zazadac wydania zaswiadczenia, ze jestem zarejestrowanym
    platnikiem VAT. Takiego papierka moze chyba teraz zazadac chocby kontrahent?
    Nawet jesli takie zaswiadczenie nie ma wielkiej mocy prawnej, to
    przynajmniej bede wiedzial na czym stoje.
    Andy