  • Data: 2008-03-27 21:53:52
    Temat: Re: Vat po terminie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Mar 2008, MarekZ wrote:

    Pozwolę sobie pominąć resztę rozważań, nie będę wkładał palce
    między drzwi a futrynę ;)

    > usłyszy hasło "6,49" jest zabezpieczony przed wpadnięciem na rafę. A jak
    > usłyszy hasło "trzykrotność..." to już w ogóle może mu się nie chcieć dalej w
    > to wgłębiać.

    A to już jego problem, nie uważasz?
    Sejm, który sobie społeczeństwo wybrało, w imieniu tego społeczeństwa
    tak właśnie uważa (że rozumienie tej "trzykrotności" to problem tych,
    do których się stosuje).
    Przerażające może być co najwyżej to, że ów problem *nikogo* nie
    rusza (widział ktoś, żeby kandydata na posła rozliczano z nie
    rozwiązania problemu niejasnego przepisu? - no to mamy jasność
    w sprawie czego rzeczone społeczeństwo CHCE).

    [...]
    > Ja się z tym zgadzam. Gdybyś jeszcze dołożyła do tego chęć zastępowania
    > bardziej skomplikowanych algorytmów prostszymi,

    Ustawodawca właśnie uprościł :)
    SOBIE uprościł.
    W ten prosty sposób nie musi sobie zaprzątać głowy inflacją.
    :O

    > na pamięć nauczyć. W prawie podatkowym logiki i konsekwencji są czasami
    > wyraźne niedobory.

    Ostatnio z tą tezą kilka osób się zgodziło i przyznaję ze nie sposób
    podważać!

    pzdr, Gotfryd