  • Data: 2011-07-25 10:55:56
    Temat: Re: WNT a KPiR i rejestr VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ustalmy - tu:
    > http://www.podatki.biz/akty/280311a.htm?strona=1
    > ...widzę tę samą treść co tu:
    > http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,32,32,1626,5
    1600,20110401,szczegolowe-zasady-wystawiania-faktur-
    dane-ktore-powinny.html

    > 23 to egzekucja, 24 - f-ry wewnętrzne.
    > Nie używasz aby linku do którejś starszej wersji rozporządzenia?

    O, przepraszam - faktycznie wyszukiwarka mi podpowiadała kilka wersji
    - zapomniałem, że jest wersja 2011 i z rozpędu wybierałem tę starą.

    > ...ale różny podatnik. Zgadza się. Dlatego wymieniłem wersję
    > z "podatnikiem" podanym jako strona transakcji (nie ma
    > przeszkód aby wymienić siebie).

    To formalności, na które nikt nie zwróci uwagi,
    ale może by minister poprawił coś w Rozporządzeniu :-)