eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWniesienie środka trwałego do spółki i kwestia składki zdrowotnej › Re: Wniesienie środka trwałego do spółki i kwestia składki zdrowotnej
    From: r...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wniesienie środka trwałego do spółki i kwestia składki zdrowotnej
    Date: Tue, 9 Sep 2008 00:22:08 -0700 (PDT)

    On 9 Wrz, 09:07, "arkady" <a...@w...poczta.onet.pl> wrote:

    > Ok. mam takie jeszcze pytanie. Bo tez nie rozumiem. W tym powyzszym
    > przypadku osoba fizyczna prowadzaca działalność,
    > czy bawi się z naliczeniem składek ze strony "pracodawcy" jako samego
    > siebie? Chodzi oo to cz odprowadza za siebie składki do FP i FGSP?

    Nie ma podzialu skladek, 19,52 podstawy na spoleczne, 6,00 czy ile tam
    jest na rentowe itd.
    FP jest platny od kazdego, kto ma sume podstaw ze wszytskich zrodel co
    najmniej taka,
    jak minimalna placa wiec ci na ulgowym ZUS czesto nie musza placic
    FP,
    natomiast FGSP jest chyba tylko od funduszu plac, a wiec od pensji
    pracownikow.