  • Data: 2007-11-03 11:02:33
    Temat: Re: Wprowadzenie prywatnego auta do firmy
    Od: Hurricane <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Prosze jeszcze o chwilkę cierpliwości bo namnożyło mi się pytań.

    > Jeżeli masz fakturę / rachunek jakowartość początkową przyjmujesz
    > wartość z faktury / rachunku.

    Auto było sprowadzone z Niemiec i podałem jakąś śmieszną kwotę żeby się
    wykręcić od wysokiej akcyzy. Czy mam podać te śmieszne 100 Euro jako
    wartość nabycia? A jaka jest wartość początkowa skoro cena rynkowa auta
    jest dużo wyższa? Czy umowo kupna-sprzedaży zawarta między mną a niemcem
    jest dokumentem zakupu?

    > Przekazujesz oświadczeniem o przekazaniu własnego środka trwałego na
    > cele prowadzonej DG. Wtedy możesz wpisać do EŚT.

    Są wzory takich oświadczeń? Gdzie przekazuje?
    A i jeszcze - data nabycia i data przyjęcia. Za date nabycia wpisuję
    datę z umowy - data przyjęcia to dzień w którym składam oświadczenie o
    którym piszesz?

    > Piotrek

    Dzięki i pozdrawiam
    Łukasz