eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ??? › Re: Wszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???
    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???
    Date: 06 Dec 2002 02:13:35 +0100

    "Sark" <w...@p...onet.pl> writes:

    > Prościej ?, chyba teraz wchodzi w czycie prikaz coby z dowodem wpłat zabrać
    > orygianł nip, oryginał regon, dowód osobisty + to co chce udowodnić ;)

    Faksem nalezy wysylac tylko to ostatnie :-)
    BTW: Faks nie jest zadnym przewidzianym przez prawo sposobem wysylania
    dokumentow. Co z tego, kiedy jest najlepszym sposobem, i sam ZUS tak
    mowi?

    > Pytanie jak dziala ZUS, słysząłem/czytyałem że autoamtycznie jesteś
    > wyłączony z ubezpeczenia jeśli kasa nie będzie w terminie a na przywróceni
    > chorobowego poaga wniosek oprzywrócenie terminu

    Wniosek jest potrzebny wtedy, jesli nie zaplacisz (tak jak przy wszelkich
    rzeczach tego typu, np. odwolaniach rozmaitych itp).

    Trudno pisac wniosek, jesli sie w terminie zmiesciles.

    > Jakiś dowodzik mozna prosić ? :)

    Zalozen sie nie dowodzi. Ale chetnie przeczytam dowod, ktory pokazuje
    oplacalnosc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator