  • 1. Data: 2008-10-24 14:37:45
    Temat: Wycie zdrowego pacjenta!
    Od: "flying.robak" <f...@g...pl>

    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2,ID3473112
    95,DA2008-10-24,index.html

  • 2. Data: 2008-10-25 16:05:31
    Temat: Re: Wycie zdrowego pacjenta!
    Od: "flying.robak" <f...@g...pl>

    On 24 Paź, 16:37, "flying.robak" <f...@g...pl> wrote:
    > http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2,ID3473112
    95,DA2008-10-24,i...

    Ps.
    W zasadzie nie wiem po co się produkuję, i tak spływa to po tych
    dyktatorach jak woda w... Pięć lat temu opublikowałem podobny protest-
    przepowiednię na temat wojny w Iraku i co. Myślicie, że stanie ktoś
    przed Trybunałem Stanu za bezsensowną śmierć 30 Polaków i zmarnowanie
    naszych podatków? Oni nie mają moralnego prawa ścigać takiego Mazura!

  • 3. Data: 2008-10-25 21:27:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    flying.robak wrote:
    95,DA2008-10-24,i...

    > Ps.
    > W zasadzie nie wiem po co się produkuję, i tak spływa to po tych
    > dyktatorach jak woda w...

    po wszystkich na grupach też, Wiec po co sie produkujesz i wysyłasz ten
    spam wszedzie gdzie popadnuie. Twoich wypocin i tak nikt nie czyta bo od
    dawna masz opinie wyjacego chorego wariata, a nie zdrowego pacjenta ( z
    wyciem lub bez).

  • 4. Data: 2008-11-05 14:33:17
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Bezsensowna smierć to jest w każdy weekend 70 Polaków na drogach całego kraju.
    JaC

    -----