    From: "Pawel" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wygranie telewizora i podatek ryczałtowy 10%
    Date: Thu, 14 Mar 2002 08:48:18 +0100

    Wg Uopdof odpowiedni podatek musi do US odprowadzić firma. Jezeli US kogoś
    będzie się czepiał to tą firmę. Jeżeli nie zapłacisz im podatku ta kwota
    podatku bedzie stawnowila dodatkowe swiadczenie od ktorego nalezaloby
    odprowadzic podatek, itd az podatek od podatku bedzie nizszy niz 0,01.

    Jedank ta sama ustawa mówi, ze przed wydaniem nagrody zwycięzca powinien
    wpłacic podatek funadatorowi. Więc mogą jej nie wydać.

    Wydaje mi sie za cale ryzyko jest po stronie fundatora.