    From: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wygranie telewizora i podatek ryczałtowy 10%
    Date: Thu, 14 Mar 2002 23:37:49 +0100

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0203142300480.12870-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...
    > Jeśli US się przyczepiłby a ty zeznasz że NIE zapłaciłeś podatku,
    > bo zapłacił go fundator - to jest pętelka: znaczy, podarował
    > dodatkowo sumę podatku. Znaczy, od tej sumy należy się podatek...
    > loop(podatek) ! -:)
    > Więc równanie z jedną niewiadomą należałoby rozwiązać...
    > A tego ustawa nie przewiduje -;>

    W tę samą stronę kombinowałem :-))) To co byście zrobili na moim miejscu?
    (wiem, że to jest pytanie z rodzaju głupawych ;-) Oni mogą bez problemu
    zapłacić (tzn nie będą mnie ścigać jeśli ja im tych pieniędzy nie przekażę),
    ale czy powinienem dla swojego spokoju zapłacić? (400 zł) Czy też ewentualne
    ryzyko kontroli i nieprzyjemności jest znikome? Co radzicie w praktyce? :-)

    K. Kowalski