  • 1. Data: 2004-04-16 06:26:01
    Temat: Re: Wypadek w trakcie leasing'u- pomocy!!!
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj,
    W Twoim liście datowanym 15 kwietnia 2004 (22:21:00) można przeczytać:
> [...]
    M> wypadkowi (kasacja). Jeżeli ma to jakieś znaczenie to dodam, że kierowca
    M> był trzeźwy, jemu i pasażerom nic się nie stało, nie ucierpieli inni
    M> użytkownicy dróg, kierowcą nie był właściciel samochodu (prowadził syn,
    M> lat 21, od pół roku prawo jazdy).Dzwoniłem do firmy leasig'owej i jak to
    M> w takich wypadkach bywa nie bardzo kto chciał ze mną rozmawiać a
    M> informacje były skąpe; a chodzi mi konkretnie o to czy mam prawo do
    M> nowego samochodu na tych samych warunkach (auto z kratką - odliczenie
    M> VAT)?; co sie dzieje z wrakiem?; no i w ogóle jeśli można to wszystko na

    Nie będę się rozpisywał, ale chcę tylko wskazać zagrożenie,
    jakie istnieje przy takiej okoliczności.
    Bardzo ważne jest jak zostanie zakończony leasing.
    Leasingobiorca najprawdopodobnie będzie musiał wykupić wrak.
    Problem w tym że leasingodawcy wyliczją wartość wykupu
    wliczając w to pozostałe raty leasingowe.
    Kontrola z UKS uznała, że pozostałe raty, wliczone w cene
    wykupu wraku nie stanowią LUP gduż nie zostały poniesione w
    celu osiągnięcia przychodu. Oczywiście VAT od tej kwoty też
    obcięli.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 2. Data: 2004-04-16 06:34:14
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Lipas" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykupu wraku nie stanowią LUP gduż nie zostały poniesione w
    > celu osiągnięcia przychodu. Oczywiście VAT od tej kwoty też

    To jest jedna sprawa, ale sprawdź Marku dokładnie w umowie - czy jeżeli
    samochód był prowadzony przez osobę NIEUPRAWNIONĄ (nie-właściciel,
    nie-pracownik) to czy należy Ci się odszkodowanie.

    Przy FuturaLeasing (?) podobno coś takiego pojawia się w umowie.

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 3. Data: 2004-07-31 21:26:46
    Od: "neptyk" <m...@t...pl>