    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wysokosc odsetek karnych
    Date: Thu, 03 Jan 2008 15:19:43 +0100

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > OK, czyli do poziomu odsetek maksymalnych (4xlombard) jest dowolnosc ich
    > ksztaltowania.

    Można kształtować dowolnie, a dłużnik może *dobrowolnie* płacić
    więcej niż 4 lombardy.

    > A jak sadzisz: bedzie glosowana uchwala, niektorzy beda "za", niektorzy
    > "przeciw"; jednak wynik glosowania bedzie taki, ze wiecej niz 50% bedzie
    > "za". Ci co byli "przeciw" nie maja mozliwosci powolania sie na costam, ze
    > byli przeciw i ze ich te odsetki nie obowiazuja, tylko co najwyzej ustawowe,
    > prawda?

    Jeśli wspólnota ma prawo narzucania pewnych warunków wszystkim ich
    członkom (pod warunkiem przegłosowania tego), to powinno to obowiązywać
    wszystkich. Choć jest to tylko moje skromne zdanie, nie mam styczności
    ze wspólnotami mieszkaniowymi.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz