    From: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS!!!!
    Date: Sat, 1 Feb 2003 18:45:44 +0100

    Użytkownik "hADeSik" <h...@h...sru> napisał w wiadomości
    news:b1gu71$1d8$2@news.onet.pl...

    > 'zaswiadczenie o niezaleganiu' o niczym nie świadczy - ja mam zawsze
    > dodane coś w stylu, że zaświadczenie nie potwierdza prawidłowego
    > rozliczenia z ZUSem, a co najwyżej zgodność rozliczenia wpłat z
    > przedstawionymi deklaracjami...

    Jednak zanim takie zaswiadczenie zostanie wydane jest sprawdzana zgodnosc
    wplat z deklaracjami DRA oraz z dokumentami zgloszeniowymi (w przypadku
    zawieszania dzialalnosci ilosc dni aktywnosci itp.). Skoro przechodzi sie
    pozytywnie taka weryfikacje bardzo znacznie wzrasta prawdopodobienstwo, ze
    nieprawidlowosc nie zostanie wykryta juz nigdy (bo niby przy jakiej okazji)
    lub tez ze zostanie wykryta po odpowiednim okresie przedawnienia.

    Przy okazji, ja na zaswiadczeniach ktore bralem takiej klauzuli nigdy nie
    mialem zawartej, choc wiem ze tak to de facto jest.

    m.