    From: "Wojciech Kościk" <W...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - Jak z tego wybrnąć?
    Date: Mon, 24 Oct 2005 11:03:05 +0200

    Użytkownik <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:djh4gb$k1c$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Historia jest długa ale status jest taki ze:
    > 1. Prowadze DG
    > 2. Jestem zarejestrowany w US wypelniam kwity place podatki
    > 3 Nie jestem zarejestrowany w ZUS.
    > 3. Sytuacja ciagnie sie dlugo i w miedzyczasie pracowalem na umowe o
    > prace,
    > przestalem pracowac, znowu pracowalem a od dwu miesiecy nie pracuje.

    <ciach>
    Witam
    Szanowny kolego, twoja sytuacja nie wyglada za dobrze. Po pierwsze
    policz ile miałeś w tamtym okresie składek do zapłacenia.
    Następnie jak już ochłoniesz to poszukaj dobrej ksiegowej z kontaktami w
    ZUS, bo jak sie do nich sam zgłosisz to potraktują Cię inaczej niż jak
    wyłapia cię sami.

    A zamknięcie i otwarcie działalności to nic ci nieda bo zostanie Tobie ten
    sam nip (jezeli działalność jednoosobowa).
    Ze swojego doświadczenia wiem że wszystko mozna załatwić jak się do nich
    zgłosisz sam. No i nie zapomnij o odsetkach bo to ciekawy temat ....

    Pzdr
    wojtek