  • Data: 2008-11-20 21:31:53
    Temat: Re: ZUS, dlaczego takie małeskładki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Nov 2008, s...@p...onet.pl wrote:

    > Moglbys "kopsnac" podstawe prawna tego?

    Hm... właśnie szukam i nie widzę.
    Wygląda że pisałem "z głowy czyli z niczego" :(
    Najwyraźniej zamiast sprawdzić już wtedy:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/f45df4ce56392714
    ...zostawiłem sobie w cache błędne przekonanie.
    Tak czy siak, thx. za naprowadzenie na właściwe tory ;)

    pzdr, Gotfryd