  • 1. Data: 2004-03-18 19:37:00
    Temat: ZUS nowe numer bankowe
    Od: "Roman" <t...@p...fm>

    Czy ktoś wie jak do Płatnika6 wprowadzić nowy 26 cyfrowy numer konta
    bankowego. Na razie jest ograniczenie do 17 cyfr, może trzeba czekać na
    następną poprawkę. Następna sprawa to nowy wzór dokumentu płatniczego coś mi
    się zdaje że bez poprawki się nie obejdzie. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-03-18 21:22:21
    Temat: Re: ZUS nowe numer bankowe
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Roman,

    Thursday, March 18, 2004, 8:37:00 PM, you wrote:

    > Czy ktoś wie jak do Płatnika6 wprowadzić nowy 26 cyfrowy numer konta
    > bankowego. Na razie jest ograniczenie do 17 cyfr,

    Nie ma ograniczenie - wprowadzaj jednym ciągiem.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-03-19 19:21:03
    Od: "Roman" <t...@p...fm>

    > Nie ma ograniczenie - wprowadzaj jednym ciągiem.

    Zgadza się że nie ma ograniczenia w danych płatnika czyli w moim prywatnym
    numerze konta.
    Natomiast ZUS od 1 kwietnia zmienia swoje stare numery konta na nowe 26
    cyfrowe. Pozatem zmienia dosyć poważnie wzór przelewu bankowego. Ale już się
    dzisiaj dowiedziałem w ZUS-e od przyszłego tygodnia będą rozdawać nowego
    PŁATNIKA. Kiedy to się sończy?

    Od 01.04.2004 r. obowiązywać będą nowe numery rachunków ZUS:

    83101010230000261395100000
    - w przypadku opłacania należności z tytułu składek na ubezpieczenia
    społeczne,
    78101010230000261395200000
    - w przypadku opłacania należności z tytułu składek na ubezpieczenie
    zdrowotne,
    73101010230000261395300000
    - w przypadku opłacania należności z tytułu składek na Fundusz Pracy i
    Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.
    Uwaga: do 31 marca 2004 r. włącznie należy stosować stare numery rachunków.

  • 4. Data: 2004-03-20 10:16:56
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    się
    > dzisiaj dowiedziałem w ZUS-e od przyszłego tygodnia będą rozdawać nowego

    Prędzej skończy się ZUS ..... niz. program Płacznik ... w końcu autor
    programu robi co może by zarobić niegodziwie na godziwą emeryturkę swoich
    prapraprapraprapraprapraprapraprawnuków

    pozdrawiam
    fart