    From: enarxe <J...@e...KROPECZKA.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS przy ^(3)?czeniu DG i etatu
    Date: Fri, 22 Aug 2003 01:03:02 +0200

    Wioletta Pikorska wrote:
    > U?ytkownik "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl> napisa^(3) w wiadomo?ci
    [..]
    > Mo?e jednak czasami dobrze poczytac grupe a ty tego pewnie nie robisz bo
    > kilka postów ni?ej by^(3)a dyskusja ?e nie ma Fao grupy bo zbyt szybko
    > zmieniaj? sie^ przepisy .
    > Po co te z^(3)o?ci ?
    > Pozdrawiam Wiola

    Może jednak jakieś mini-FAQ dałoby się wysmażyć z tych rzeczy, które są
    niezmienne? A swoją drogą - ktoś ma rozsądną odpowiedź na pytanie
    dlaczego i w jakim celu te zarządzenia i ustawy tak ciągle się zmieniają?

    Pierwszy punkt minifaq - Często używane skróty. Powód: jak dla mnie do
    czytania archiwum grupy konieczne było rozszyfrowanie lokalnie używanych
    "oczywistych" skrótów: DG, KRS, EDK, PKPiR, ŚT, NTG, PCTZ, itd. itp.

    Jest kilka zalet faq wobec grzebania po archiwum i nie mam tu bynajmniej
    na myśli faqtu, że jest wtedy wszystko podane na widelcu.

    Nie żebym się palił do robienia, ale jakby takie faq powstało (hej, hej,
    jest tam ktoś, kto ma za dużo czasu?), to miejsce na nie na jakimś
    serwerze wywywy (nieznikające) to by się znalazło.

    Pozdrowienia, Jurek