  • 1. Data: 2003-08-21 11:54:43
    Temat: ZUS przy łączeniu DG i etatu
    Od: "Tomek" <t...@W...pl>

    Pamiętam, że kiedyś by nie płacić ZUSu w DG wystarczyło być zatrudnionym na
    półetacie. Jak to teraz wygląda?

  • 2. Data: 2003-08-21 12:20:00
    Temat: Re: ZUS przy łączeniu DG i etatu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Pamiętam, że kiedyś by nie płacić ZUSu w DG wystarczyło być zatrudnionym na
    > półetacie. Jak to teraz wygląda?

    Za lenistwo i nieprzeglądanie archwiwum powinieneś zostać publicznie
    wybatożony.

    Może by taka karę pożądkowa wprowadzić? Jak ktos jeszcze bez kiwnięcia
    palcem będzie chciał pod nos instrukcje obsługi ZUS w działalności,
    kilometrówki, amoryzacji i Ślepy Io wie co jeszcze.

    Ko za?

    Maddy (za!)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-08-21 15:23:21
    Od: "" <s...@t...pl>

    > Pamiętam, że kiedyś by nie płacić ZUSu w DG wystarczyło być zatrudnionym na
    > półetacie. Jak to teraz wygląda?

    Nie jest wazny na jaki etet jest sie zatrudnionym. Trzeba miec minimalne
    wynagrodzenie, ktore obecnie wynosi 800 zl brutto.

  • 4. Data: 2003-08-21 17:41:49
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > Ko za?

    Kro wa :)

    a swoją drogą jest już gdzieś faq'u grupy?

    Stryket

  • 5. Data: 2003-08-21 18:13:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Aug 2003, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Może by taka karę pożądkowa

    Czy to są jakieś pozostałości "stanu wskazującego na wróżenie" ??
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-08-21 20:18:57
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl> napisał w wiadomości

    > Kro wa :)

    Ale określenie !

    > a swoją drogą jest już gdzieś faq'u grupy?

    Może jednak czasami dobrze poczytac grupe a ty tego pewnie nie robisz bo
    kilka postów niżej była dyskusja że nie ma Fao grupy bo zbyt szybko
    zmieniają się przepisy .
    Po co te złości ?
    Pozdrawiam Wiola

  • 7. Data: 2003-08-21 23:03:02
    Temat: Re: ZUS przy ^(3)?czeniu DG i etatu
    Od: enarxe <J...@e...KROPECZKA.com>

    Wioletta Pikorska wrote:
    > U?ytkownik "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl> napisa^(3) w wiadomo?ci
    [..]
    > Mo?e jednak czasami dobrze poczytac grupe a ty tego pewnie nie robisz bo
    > kilka postów ni?ej by^(3)a dyskusja ?e nie ma Fao grupy bo zbyt szybko
    > zmieniaj? sie^ przepisy .
    > Po co te z^(3)o?ci ?
    > Pozdrawiam Wiola

    Może jednak jakieś mini-FAQ dałoby się wysmażyć z tych rzeczy, które są
    niezmienne? A swoją drogą - ktoś ma rozsądną odpowiedź na pytanie
    dlaczego i w jakim celu te zarządzenia i ustawy tak ciągle się zmieniają?

    Pierwszy punkt minifaq - Często używane skróty. Powód: jak dla mnie do
    czytania archiwum grupy konieczne było rozszyfrowanie lokalnie używanych
    "oczywistych" skrótów: DG, KRS, EDK, PKPiR, ŚT, NTG, PCTZ, itd. itp.

    Jest kilka zalet faq wobec grzebania po archiwum i nie mam tu bynajmniej
    na myśli faqtu, że jest wtedy wszystko podane na widelcu.

    Nie żebym się palił do robienia, ale jakby takie faq powstało (hej, hej,
    jest tam ktoś, kto ma za dużo czasu?), to miejsce na nie na jakimś
    serwerze wywywy (nieznikające) to by się znalazło.

    Pozdrowienia, Jurek

  • 8. Data: 2003-08-22 15:26:34
    Temat: Re[2]: ZUS przy łączeniu DG i etatu
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    M> Może by taka karę _pożądkowa_ wprowadzić? Jak ktos jeszcze bez kiwnięcia

    Hmm... :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 9. Data: 2003-08-22 17:48:40
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > Ale określenie !
    wiem, że to literówka ale też wymieniłem jakieś zwirzątko

    > Może jednak czasami dobrze poczytac grupe a ty tego pewnie nie robisz bo
    > kilka postów niżej była dyskusja że nie ma Fao grupy bo zbyt szybko
    > zmieniają się przepisy .
    Kilka grup razy średnio 500-700 pozstów, oczywiście, że czytam!
    ale tylko to co mnie w jakiś sposób zainteresuje. Z ciekawości przewinąłem
    tak ze 3 ekrany i w tematach nic na temat faq nie widziałem

    Stryket

  • 10. Data: 2003-08-22 22:22:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Aug 2003, Stryket wrote:
    [...]
    >+ ale tylko to co mnie w jakiś sposób zainteresuje. Z ciekawości przewinąłem
    >+ tak ze 3 ekrany i w tematach nic na temat faq nie widziałem

    No to zapodam coś co FAQ *niewątpliwie jest*:
    http://groups.google.com/groups?as_oq=faq&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&as_ugroup=*.podatki&lr=&as_drrb=b&as_mind=12
    &as_minm=5&as_miny=2001&as_maxd=22&as_maxm=8&as_maxy
    =2003&num=100&hl=pl

    (tylko dwie strony ;)!)

    pozdrowienia, Gotfryd