    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS-troche NTG
    Date: Mon, 10 Jul 2006 17:05:48 +0200

    Dnia 10 lip o godzinie 16:59, na pl.soc.prawo.podatki, Artur Ch.
    napisał(a):

    > Sprzeciw.
    > W ciągu ostatnich 60 (sześćdziesięciu) miesięcy prowadzili DG - a to jest w
    > przeliczeniu na lata - 5 (pięć lat - a nie dwa lata.

    Oczywiście te osoby nie skorzystają z "promocji ZUSowskiej".
    Twoje dwa lata pewnie omsknęły Ci się - bo tyle obejmuje promocyjna składka
    - dwa lata może opłacać te "niskie składki", nawet bez składki na FP - ale
    wiadomo co to niesie za skutek ;) - pierwsza wizyta w PUPie i chęć
    uzyskania prawa do zasiłku skończy się oczywistym odrzuceniem. Więc niby
    ustawodawca obniżył składki, ale zamknął drogę do możliwości uzyskania
    potencjalnego zasiłku dla bezrobotnych. Chyba że przedsiębiorca będzie
    opłacał składki na FP z podstawy w co najmniej minimalnego wynagrodzenia.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany