  • Data: 2009-01-04 18:25:44
    Temat: Re: ZUS zmiany
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gjqfhh$a2m$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zrob rozne daty wypelnienia, wczesniejsza dla ZWUA a pozniejsza dla ZUA.
    > To zapobiegnie potencjalnym problemom. Wyslac mozesz naturalnie razem.

    Wg pań z zus-u - daty wypełnienia nie mają znaczenia dla systemów
    przetwarzania.
    Wg pań z zus-u - wysłanie zua i zwua w jednej paczce może spowodować "dziwne
    rzeczy".
    Wg pań z zus-u - dokumenty przetwarzane są raz na tydzień - we wtorki po
    południu - (to informacja dość stara ale chyba jeszcze aktualna).

    Gdybym ja miałbym to zrobić odczekałbym przynajmniej dzień między ZWUA a
    ZUA.
    A to dlatego, że nie chciałoby mi się potem robić ewentualnych korekt - może
    się okazać w najmniej spodziewanym momencie że coś jest nie tak.

    --
    PawełJ