  • Data: 2009-01-04 18:58:42
    Temat: Re: ZUS zmiany
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pawelj wrote:

    > Gdybym ja miałbym to zrobić odczekałbym przynajmniej dzień między
    > ZWUA a ZUA.
    > A to dlatego, że nie chciałoby mi się potem robić ewentualnych korekt
    > - może się okazać w najmniej spodziewanym momencie że coś jest nie
    > tak.

    Nie mam tyle samozaparcia (a i cenię sobie zdrowie psychiczne),
    żeby pracować z Płatnikiem więcej niż raz na miesiąc,
    dlatego musiałem dzisiaj nadać wszystko. Wyrejestrowanie faktycznie
    wymaga kodu ubezpieczenia, więc nic nie powinno się
    nic w ZUA z nowym kodem dziać.
    Dla pewności puściłem tylko wszystko w oddzielnych zestawach.

    A co do korekt w najmniej spodziewanym momencie, to
    nie licz na to, że ich nie będzie. Będą z innego powodu
    i jeszcze bardziej wtedy niespodziewane :-).
    Choć przyznam, że od czasu kiedy nadaję zusy teletransmisją i kiedy
    dokonałem kilka lat temu "nadpisania" starych jeszcze papierowych DRA z lat
    1999-2001,
    to nie było ani razu wezwania do sprostowania czegoś.